FAQ Watchard.bg

 

Най-често задавани въпроси (FAQ)

СЪДЪРЖАНИЕ:

  1. КЛИЕНТСКИ АКАУНТ
  2. ПОДАВАНЕ НА ПОРЪЧКА
  3. СТАТУС НА ПОРЪЧКАТА И ПОЛУЧАВАНЕ
  4. ВРЪЩАНЕ, ЗАМЯНА И РЕКЛАМАЦИЯ
  5. ПЛАЩАНЕ
  6. ГАРАНЦИИ
  7. ГРАВИРАНЕ
  8. РЕГУЛИРАНЕ НА ВЕРИЖКАТА НА ЧАСОВНИК
  9. ВАУЧЕР
  10. ДОГОВАРЯНЕ НА ЦЕНАТА
 
 

Как да създадете клиентски акаунт?

За да създадете акаунт в сайта Watchard.bg, щракнете върху „Вход“ в горния десен ъгъл на страницата и след това изберете „Създаване на акаунт“.

Мога ли да направя поръчка без да създавам акаунт?

Да, не е необходимо да се регистрирате в нашия магазин. Покупката може да бъде направена без да е необходимо да влизате в клиентски акаунт, просто добавете часовника в количката, след това щракнете върху „Премини към поръчката“ и „Купи без регистрация“, където трябва да посочите данни за доставка и да изберете метод на плащане.

 
 

Как да направите поръчка?

За да направите поръчка, изберете продукт и го добавете в количката. След това ще бъдете пренасочени на страница, където клиентът има възможност да добави допълнителна услуга за гравиране и/или опаковане като подарък на продукта. В следващите стъпки отидете на обобщаване, попълнете данните за доставка, изберете метода на доставка и плащане.

Как да анулирате поръчка?

Можете да анулирате поръчка, като се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти в прозореца за чат, чрез формата за контакт (в раздела за контакти в горния десен ъгъл на страницата), по телефона на +48 22 642 89 42 или по имейл на [email protected].

Къде да въведете кода за отстъпка?

Кодът за отстъпка може да бъде въведен след щракване върху количката. Ще видите голям червен бутон „Премини към поръчката“, а точно отдолу ще видите опцията „Добавяне на код за отстъпка“.

Какво трябва да направите, за да получите фактура за вашата фирма?

За да получите ДДС фактура с данъчен идентификационен номер, моля изберете „Искам ДДС фактура“ в последната стъпка от поръчката и попълнете формата. Няма да е възможно по-късно да промените фактурата от лична на фирмена.

Как да променя данните в поръчката?

Данните в поръчката можете да промените, като се свържете с нашия офис за обслужване на клиенти в прозореца за чат, чрез формата за контакт (в раздела за контакти в горния десен ъгъл на страницата), на телефон +48 22 642 89 42 или по имейл на [email protected]. Възможна е промяна, ако поръчката все още не е реализирана.

 
 

Какво е очакваното време за изпращане на поръчката?

Времето за обработка на поръчката е подробно описано за всеки часовник на нашия уебсайт и варира от 24 часа до 10 дни за часовници по поръчка. Ако даден часовник е маркиран като "наличен на склад, изпращане до 24 часа", това означава, че може да обработим поръчката за такъв часовник веднага. При часовници по поръчка времето за доставка се определя индивидуално и в този случай трябва да се свържете с нашите служители. Информация за доставките може да намерите в раздел: Време за реализация на поръчката.

Кога ще бъде изпратена поръчката?

Когато поръчката бъде обработена, ние автоматично изпращаме имейл с номера на товарителницата за проследяване на пратката.

Как мога да проследя пратката си?

Когато поръчката бъде обработена, ние автоматично изпращаме имейл с номера на товарителницата за проследяване. Ако не сте получили такова съобщение във вашата електронна поща, моля, свържете се с отдела за обслужване на клиенти.

 
 

Кога ще получа възстановяване на платената сума?

Възстановената сума ще се появи в сметката на клиента в рамките на 14 работни дни.

Кога ще бъде заменен продуктът?

Според разпоредбите на правилника разполагаме с 14 дни за обработка на пратката. Разбира се, ние ще се постараем да обработим пратката възможно най-бързо. След като искането за замяна бъде разгледано, ще бъде изпратено потвърждение на имейл адреса, посочен в направената поръчка. Времето за смяна зависи и от наличността на избрания модел часовник.

Колко време имам, за да върна поръчката?

Клиентът разполага със 100 дни, за да върне артикул, закупен от магазина на Watchard.bg.

Как да подадете рекламация?

В случай на гаранционна процедура, моля, следвайте инструкциите на нашата страница: Сервиз и рекламация или действайте в съответствие с инструкциите в гаранционната карта.

Продуктът също може да бъде върнат в нашия магазин заедно с документа за покупка и заявление за рекламация. Моля, маркирайте външната кутия като РЕКЛАМАЦИЯ. Пряк път за безплатно връщане може да намерите тук.

Моля, имайте предвид, че в случай на механична повреда ремонтът може да бъде оценен. При неоснователна рекламация часовникът може да бъде върнат за сметка на клиента.

Къде да изпратите часовник за рекламация?

Часовникът може да бъде изпратен в гаранционния сервиз, както е посочено в гаранционната карта, или директно в нашия магазин на адрес: Watchard Al. Witosa 31/115 Warszawa 00-710.

Мога ли да подам формуляр за връщане/замяна/рекламация в салона?

Да, ние ви каним в нашите салони заедно с продукта, закупен в нашия магазин, и документа за покупка. Ако искате да предявите гаранционна рекламация, моля, подгответе и вашата гаранционна карта.

Получих повредена/непълна пратка, какво да направя?

Ако пратката е непълна или повредена, моля, свържете се с отдела за обслужване на клиенти. Възможни са 4 форми за контакт: чрез чат, чрез формата за контакт в раздел "Контакт", на телефон +48 22 642 89 42 или на имейл [email protected].

Как да изпратя формуляра за замяна/връщане?

Формулярът за връщане/замяна трябва да бъде изпратен в пакета с върнатите стоки. Подробни инструкции можете да намерите в раздела: Безплатна замяна или връщане - условия.

 
 

Какви методи на плащане са налични на уебсайта?

Може да платите за закупения часовник с "наложен платеж", предлагаме онлайн плащания с PayU, Apple Pay, Google Pay, плащания с карти Visa и Mastercard, онлайн плащания PayPal, както и плащания в стационарни магазини при доставка и предплащане по сметка чрез традиционен банков превод. Клиентът може да използва разсрочено плащане Credit Agricole или PayU. Предлагаме и разсрочени плащания Twisto и PayPo. Подробна информация може да намерите в раздел: Начини на плащане.

Мога ли да закупя часовника на изплащане?

Ако опитът за плащане е бил неуспешен, моля въведете отново поръчката си или се свържете с отдела за обслужване на клиенти. Има 4 възможни форми на контакт: в чата, чрез формуляра за контакт в раздела "Свържете се с нас", по телефон 232 179 925 или по имейл [email protected].

Мога ли да платя с карта при куриера?

При плащане с наложен платеж Ви препоръчваме да имате готови пари в брой; не е необходимо куриерът да разполага с терминал за плащане при себе си.

Безплатна ли е доставката?

За аксесоари и часовници доставката е безплатна за поръчки над 40 BGN. Подробна информация можете да намерите в раздел: Методи за доставка.

 
 

Закупеният часовник има ли гаранция?

Да, всеки часовник закупен от нашия магазин е с гаранция от дистрибутор или производител. Сервиза и по-нататъшните стъпки в процедурите за рекламации може да намерите в раздела: Сервиз и рекламации.

Гаранцията покрива ли гравиран часовник?

Часовникът с гравиране не губи гаранцията, но не подлежи на замяна или връщане.

Какво покрива гаранцията на часовника?

Въз основа на гаранционната карта клиентът може да предявява рекламация към часовниковия механизъм. Някои марки предлагат допълнителна гаранция, например за стъкло или подсветление.

Какво не се покрива от гаранцията на часовника?

  • Механични повреди
  • Износване
  • Часовник, ремонтиран извън оторизиран сервиз
  • Дефекти в резултат на неправилна употреба, несъответстваща на инструкциите и бележките на производителя и продавача
  • Износване на батерията

Забележка: Часовниците Ingersoll имат доживотна гаранция както за механизма, така и за компонентите на корпуса, включително такива, които са износени в резултат от нормална употреба на часовника (с изключение на батерии, кожени каишки и катарами).

Каква е разликата между законова гаранция и търговска гаранция?

Основните разлики между тези два режима:

  • законовата гаранцията важи за всеки продукт, като възникването и условията на гаранцията могат да бъдат различни за всеки продукт
  • при законовата гаранция отговорен субект е продавачът, а при търговската гаранция - гарантът (обикновено производителя/дистрибутора)
  • законовата гаранция е за срок от 2 години, като гаранционният срок и условията зависят единствено от поръчителя.

Как да поръчам удължаване на гаранцията?

Опцията за удължаване на гаранцията е достъпна след добавяне на часовника в количката и е възможна само за избрани продукти.

Какви са условията на удължената гаранция?

В рамките на удължената гаранция, ако бъдат открити дефекти в часовника, купувачът може да поиска безплатен ремонт, а ако ремонтът е невъзможен, да замени часовника с нов, съгласно договора. Ако това не е възможно, ще бъде предложено.

възстановяване на сумата. Гаранцията не покрива смяна на батерия, износване или механични повреди на: каишка/верижка, калъф, коронка, заден капак, стъкло, декоративни и крепежни елементи, или изтриване на външни покрития.

 

 

Какво е гравиране?

Гравирането включва поставяне на надпис върху задния капак на часовника или върху прикрепена табелка. Гравирането се извършва с машина за лазерно маркиране Cormak.

Как да поръчам гравиране на часовник?

Опцията за гравиране се вижда след влизане в количката. Подробна информация стъпка по стъпка може да намерите в раздела: Безплатно гравиране.

Колко време отнема гравирането на часовник?

Ако изберете опцията за гравиране, времето за обработка на поръчката може да бъде удължено с 1-3 работни дни, в зависимост от броя на поръчките.

Какво означава "посвещение върху метална визитка"?

При невъзможност за гравиране върху капака предлагаме алтернатива под формата на гравиране върху декоративна метална плочка с размери около 5х10 см, която се прилага към поръчката.

Какви са условията за гравиране?

Поръчки с услуга гравиране изискват предплащане. Гравиран часовник не подлежи на връщане и замяна. Всички условия можете да намерите в раздела: Гравиране на часовници.

Защо не се появява опцията за гравиране на часовника ми?

Ако услугата гравиране не се появи след добавяне на часовника в количката, това означава, че ние не гравираме часовника по технически причини.

Мога ли да върна гравиран продукт?

Гравираните часовници не подлежат на връщане или замяна. Те обаче не губят гаранцията.

 
 

Как да поръчам регулиране на верижка?

Опцията за скъсяване на верижката е налична след добавяне на часовника в количката, важи само за избрани продукти.

Мога ли да поръчам удължаване на верижката?

Нашият магазин не продава редовно допълнителни елементи за верижки. За да уговорим възможността за поръчка на елементи, моля свържете се с нас по имейл.

Какви са условията за поръчка на регулиране на верижка?

Поръчките с услугата регулиране на верижката изискват предплащане. Часовник със скъсена верижка подлежи на връщане или замяна, необходимо е да върнете премахнатите елементи заедно с часовника. Регулирането на верижката не влияе на гаранцията.

 
 

От къде мога да закупя ваучер?

Предлагаме закупуване на ваучери и е-ваучери. Всички тях ще откриете в категория Предплатени карти за подарък - Ваучери за подарък.

Какъв е срокът на валидност на ваучера?

Ваучерът е безсрочен.

Мога ли да върна ваучер?

Неизползваният ваучер може да бъде върнат до 100 дни от покупката; сумата се възстановява по сметката на платеца по същия начин, по който е платен ваучерът. Ако сумата на покупката е по-ниска от стойността на ваучера, разликата остава върху ваучера за ползване. Ако сумата на покупката е по-висока от стойността на ваучера, доплащането може да се извърши чрез един от методите за плащане, налични на нашия уебсайт. При връщане на поръчка, платена с ваучер, стойността на използвания ваучер се връща към ваучера и не може да се заменя за пари в брой.

Ваучерът не работи, какво да правя?

Ако ваучерът не работи, моля свържете се с отдела за обслужване на клиенти. Възможни са 4 форми за контакт: чрез чат, чрез формата за контакт в раздел "Контакт", на телефон +48 22 642 89 42 или на имейл [email protected]. Моля, пригответе кода на вашия ваучер.

Как да използвате ваучера?

Всеки ваучер има специален код. За да използвате ваучера, добавете продукта, който ви интересува, в количката, след това отидете в количката и въведете кода на ваучера в секцията "Добавяне на код за отстъпка". Намира се под червения бутон "Към поръчката".

 
 

Как да договорим цената на продукта?

В продуктовата карта под червения бутон "Добави в количката" има секция "Договаряне на цената". След щракване клиентът ще бъде помолен да попълни формуляра. След това нашите служители ще разгледат аргументите и ще се върнат с отговор на посочения във формуляра имейл адрес.

Колко дълго е валиден кодът за отстъпка, получен като част от преговорите за цената?

Кодът за отстъпка е валиден 3 дни.

/*